"Min uppfattning är mycket bra. De har 100 procent förnybar el, snabb service, bra priser och det är aldrig något krångel."
Mellan den 21 juni till 15 augusti genomfördes vår NKI*-undersökning. *nöjd kund index
Vi har nu fått resultatet och vi är så glada och stolta över erat betyg. Ni har gett oss betyget som "Bästa Energikoncern 2021", WOW!
NKI är ett värde för oss som företag att följa under en längre tid för att förstå styrkan i våra kundrelationer och kunna agera på negativa trender. Svaren ni gett på frågorna ger oss alltså djupare insikt i hur ni som kund hos oss upplever vår verksamhet och vad vi behöver för att bli bättre.
"Jag har bara bra att säga om personalen, de är väldigt duktiga och har alltid svar på frågor jag ställer till dem. Vid felanmälan är de på plats grymt fort och åtgärdar problemen, de är också lättillgängliga."
Vi mäts mot Energibolagsindex, där ingår de energibolag som genomför Supportföretagets mätningar och har minst 3 affärsområden med koncessionsområde på elnät med minst 4000 uttagspunkter.
NKI undersökning berörde 10 punkter.
Kvänum Energi som koncern är alltså bäst i Sverige 2021! Hur har det då gått för våra affärsområden?
Jo tackar som frågar! Vi har mätt 3 affärsområde, elnät, elhandel och värme. Här raknas affärsområden mot alla bolag oavsett storlek.
Så hur gick det då?
Vi fick betyg som nr 2 i varje enskild affärsområde. Tack!
"Jag är mycket nöjd över den goda kundservicen Kvänum Energi har, jag får alltid tag i någon när jag kontaktar dem. De har mycket snabb och smidig service."
För att lyckas måste man våga misslyckas.
Vi är mänskliga, inte perfekta.
Vi gör misstag, snubblar, faller och reser oss igen.
Vi försöker ännu en gång.
Vi fortsätter lära oss och växer.
Det är tack vare er som vi tillsammans kan lyckas.
Tack!
Webbplatsen är skapad av AlizonWeb AB.